8 Sustainable Marketing P’s

[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’8 Sustainable Marketing P’s’ color=’custom-color-heading’ style=’blockquote modern-quote’ custom_font=’#ffffff’ size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=”][/av_heading]

[av_two_third first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

De 8 Sustainable Marketing P’s zijn verweven in de 3 Sustainable Marketing stappen en vormen de basis voor het bouwen aan een sterk en gezond business model. Door vanuit de 5 P’s een brug te slaan tussen onderneming, consument en samenleving kan er winst worden gerealiseerd voor alle partijen.

Het Sustainable Marketing.nl logo staat voor de 8 P’s, die elkaar versterken.

[/av_textblock]

[/av_two_third][av_one_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=”]
[av_image src=’http://sustainablemarketing.nl/wp-content/uploads/2014/06/Flavicon-website.png’ attachment=’2248′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’av-rotateIn’][/av_image]
[/av_one_third]

[av_one_half first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Middel:
de steunpilaren en verdienmodel van de onderneming

1. Product      – goed product, met gezonde (circulaire) keten
2. Price           – reële marktprijs, met gezonde margestructuur in de keten
3. Positioning- productie, logistiek en verkooplocatie (bricks & clicks)
4. Promotion – transparante communicatie en doelgerichte promotie
5. Partners     – aangaan van partnerships die elkaar versterken
[/av_textblock]
[/av_one_half]

[av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Doel:
hart voor consument, samenleving en onderneming

6. People         – tevreden consument/gebruiker en medewerkers
7. Planet         – een organisatie en keten met minimale ecologische impact
8. Profit           – continuïteit waarborgen, bedrijfsdoelstellingen realiseren
[/av_textblock]
[/av_one_half]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

© Sustainable Marketing.nl model

[/av_textblock]

[av_button_big label='”The first step may the beginning of a meaningful journey”.”‘ description_pos=’below’ link=’manually,http://’ link_target=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’theme-color-subtle’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’grey’ custom_bg_hover=’#444444′]
– Fleur Olde Heuvelt –
[/av_button_big]

winst voor consument, onderneming & samenleving