Workshops 3 sustainable marketing steps

[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’Workshops’ color=’custom-color-heading’ style=’blockquote modern-quote’ custom_font=’#ffffff’ size=’35’ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ custom_class=”][/av_heading]

[av_three_fifth first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_hr class=’custom’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’5px’ custom_margin_bottom=’5px’ icon_select=’no’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
De Sustainable Marketing workshops zijn praktisch en gericht om de succesfactoren voor het slagen van een product in de markt te doorlopen. Het helpt je in 1 dag vooruit om met meer focus en bezieling winst te realiseren voor de onderneming, consument en samenleving. Er zit een opbouwend verloop in de workshops en het is aan te raden om de workshops op aangegeven volgorde te doorlopen. Lees hieronder meer over de inhoud.
[/av_textblock]

[av_hr class=’custom’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’5px’ custom_margin_bottom=’5px’ icon_select=’no’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Programma
– voorbereiding; om op de dag meteen aan de slag te kunnen gaan, ontvang je voorafgaand voorbereidingsmateriaal.
– 10.00 uur – 17.00 uur: de workshop vindt plaats in Amsterdam. Koffie, thee en lunch zijn inbegrepen.
– 2 weken na de workshop een telefonische evaluatie en voortgang.
[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

Bedrijfs- of groepsworkshop

Bedrijfsworkshop
Tijdens deze in-company bedrijfsworkshop gaan we geheel gericht op de huidige situatie van de organisatie aan de slag met het thema van de workshop.
€ 795,- excl. BTW. Deze kosten zijn aftrekbaar.

Groepsworkshop
De open groepsworkshop wordt voor een kleine groep deelnemers gegeven (3 – 8 ondernemers). Naast persoonlijke aandacht kunnen we tevens van elkaar leren.
€ 295,- excl. BTW. Deze kosten zijn aftrekbaar.

Lees hieronder meer over de inhoud van de workshops. Heb je nog vragen, neem dan contact op!
[/av_textblock]
[/av_three_fifth]

[av_two_fifth min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
make a change
[/av_textblock]

[av_contact email=’info@sustainablemarketing.nl’ title=’Ik heb een vraag over een workshop’ button=’Verstuur’ on_send=” sent=’Je vraag is verstuurd!’ link=’manually,http://’ subject=’Aanmelding Sustainable Marketing workshop’ autorespond=’Beste ondernemer,
Dank voor je vraag over een Sustainable Marketing workshop.
Ik neem spoedig contact met je op om je vraag te beantwoorden.

Hartelijke groet,
Fleur Olde Heuvelt
Sustainable Marketing.nl’ captcha=” hide_labels=’aviaTBhide_labels’ form_align=” color=”]
[av_contact_field label=’Ik ben geinteresseerd in:’ type=’select’ options=’1. Workshop FEEL GOOD STRATEGY, 2. Workshop BEST WAY TO MARKET, 3. Workshop CONNECTING CONSUMERS’ check=’is_empty’ width=” multi_select=”][/av_contact_field]
[av_contact_field label=’Ik ben geinteresseerd in een:’ type=’select’ options=’Groepsworkshop, Bedrijfsworkshop’ check=’is_empty’ width=”][/av_contact_field]
[av_contact_field label=’Vraag:’ type=’text’ options=” check=” width=” multi_select=”][/av_contact_field]
[av_contact_field label=’Naam:’ type=’text’ options=” check=’is_empty’ width=” multi_select=”][/av_contact_field]
[av_contact_field label=’E-Mail of Telefoon:’ type=’text’ options=” check=” width=” multi_select=”][/av_contact_field]
[/av_contact]
[/av_two_fifth]

[av_one_third first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_team_member name=’1: ‘STRONG STRATEGY’’ job=” src=’http://sustainablemarketing.nl/wp-content/uploads/2015/08/Ik-sta-sterk-traject1-300×300.png’ attachment=’4019′ attachment_size=’medium’ description=” font_color=” custom_title=” custom_content=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Sustainable Marketingstrategie
Op deze dag breng je in kaart hoe je met jouw product, jouw doel kunt bereiken. Je verankert waar de kracht zit van het product en de organisatie. Met deze dag bepaal jij de koers van jouw onderneming en succes van jouw product. Ook ontdek je hoe de unieke producteigenschappen het beste tot haar recht komen. Het is een interactieve dag met de informatie uit de organisatie als basis.

Vraag
Wat is mijn droom? Wat wil ik als ondernemer bijdragen? Waar zit de kracht en bezieling van het product en onderneming? Wie is mijn doelgroep? En hoe positioneer ik het product in de markt?

Resultaat
Een heldere koers voor jouw onderneming en product, zodat je met een goed gevoel en focus kunt ondernemen.

Datum Groepsworkshop
Er wordt weer nieuwe dag gepland. Laat weten als je interesse hebt in deze groepsworkshop.
[/av_textblock]
[/av_one_third]

[av_one_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_team_member name=’2: ‘MASTER YOUR MARKET’ ‘ job=” src=’http://sustainablemarketing.nl/wp-content/uploads/2015/08/ik-kan-beter-pad-300×300.png’ attachment=’3963′ attachment_size=’medium’ description=” font_color=” custom_title=” custom_content=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Sustainable Marktaanpak
Op deze dag stippel je het pad voor een duurzame en doelgerichte marktaanpak met jouw product. Wat is de beste weg waar je met de inspanning die je erin stopt een goed resultaat behaalt. Vanuit je kracht sla je een brug naar de markt en krijg je helder hoe je jouw doelgroep bereikt. Het is een interactieve dag met de informatie uit de organisatie als basis.

Vraag
Waar liggen de marktkansen vanuit de kracht van het product en organisatie? Welke verkoopkanalen on- en offline passen goed bij mijn product en doelgroep?

Resultaat
Op welke kanalen en activiteiten kun je je als onderneming het beste op richten om een optimale resultaat te behalen met de aanwezige investering en inspanning. Dit geeft een goede richting en focus voor het marketingplan en geeft tevens rust en overzicht in de organisatie.

Datum Groepsworkshop
Er wordt weer nieuwe dag gepland. Laat weten als je interesse hebt in deze groepsworkshop.

[/av_textblock]
[/av_one_third]

[av_one_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_team_member name=’3: ‘CONNECTING CONSUMERS’ ‘ job=” src=’http://sustainablemarketing.nl/wp-content/uploads/2015/08/connecting-consumers1-298×300.png’ attachment=’4561′ attachment_size=’medium’ description=” font_color=” custom_title=” custom_content=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Sustainable Marketingplan 2016
Nu je je koers hebt bepaald en je bij ideale klanten zichtbaar bent is het tijd voor de connectie met de consument. Met een gedegen en creatief marketingplan kun je veel winst realiseren voor de onderneming, consument en samenleving. Het is een interactieve dag met de informatie uit de organisatie als basis.

Vraag
Hoe ontwikkel ik een waardevol marketingplan voor 2016 met doelgerichte promoties en partnerships? Hoe maak ik verbinding met mijn doelgroep? Hoe realiseer ik meerwaarde voor de consument en winst voor de samenleving.

Resultaat
Je maakt een opzet voor het marketingplan 2016 en met welke promoties het gestelde doel kan worden gerealiseerd. Do’s en don’ts komen aan bod, hoe je het beste resultaat behaalt van plan naar implementatie. Ook bespreken we hoe partnerships waarde kunnen toevoegen en hoe jullie elkaar kunnen versterken. Aan het eind van de dag ga je naar huis met inspiratie, motivatie en activatie om 2016 tot een succes te maken!

Datum Groepsworkshop
Er wordt weer nieuwe dag gepland. Laat weten als je interesse hebt in deze groepsworkshop.

[/av_textblock]
[/av_one_third]

[av_one_third first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_button label=’Ik boek hier voor een bedrijfsworkshop’ link=’manually,https://sustainablemarketing.moneymedic.nl/kassa/init/c3RokboSOzEH1iF37OUAQSXTIiXDHb2Z’ link_target=’_blank’ size=’x-large’ position=’center’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#d21e60′ custom_font=’#ffffff’]

[av_button label=’Ik doe mee met de groepsworkshop’ link=’manually,https://sustainablemarketing.moneymedic.nl/kassa/init/YONX4nporKLvdB2QnE5aWGDNUyUgG53u’ link_target=’_blank’ size=’x-large’ position=’center’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’custom’ custom_bg=’#d21e60′ custom_font=’#ffffff’]
[/av_one_third]

[av_one_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_button label=’Ik boek hier voor een bedrijfsworkshop’ link=’manually,https://sustainablemarketing.moneymedic.nl/kassa/init/z01zTHLJSZAdczY8MRya4qkmi6iLk8Jt’ link_target=’_blank’ size=’x-large’ position=’center’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#d21e60′ custom_font=’#ffffff’]

[av_button label=’Ik doe mee met de groepsworkshop’ link=’manually,https://sustainablemarketing.moneymedic.nl/kassa/init/1fvD5SO8tBxACFLud6fAPhosqIxrxsZv’ link_target=’_blank’ size=’x-large’ position=’center’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’custom’ custom_bg=’#d21e60′ custom_font=’#ffffff’]
[/av_one_third]

[av_one_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_button label=’Ik boek hier voor een bedrijfsworkshop’ link=’manually,https://sustainablemarketing.moneymedic.nl/kassa/init/z01zTHLJSZAdczY8MRya4qkmi6iLk8Jt’ link_target=’_blank’ size=’x-large’ position=’center’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#d21e60′ custom_font=’#ffffff’]

[av_button label=’Ik doe mee met de groepsworkshop’ link=’manually,https://sustainablemarketing.moneymedic.nl/kassa/init/cPOsRPRKWXrg0MBEdUamSy7NhV0pmt72′ link_target=’_blank’ size=’x-large’ position=’center’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’custom’ custom_bg=’#d21e60′ custom_font=’#ffffff’]
[/av_one_third]

[av_button_big label='”Tell me and I will forget. Show me and I may remember. Involve me and I will understand.”‘ description_pos=’below’ link=’manually,http://’ link_target=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color-subtle’ custom_bg_hover=’#444444′]
– Confusius –
[/av_button_big]